AVTALSANSVARIG INOM KUNDSERVICE SÖKES TILL KNAPP

KNAPP går en mycket spännande framtid till mötes. Vi står inför stora utmaningar men också fantastiska möjligheter. Vi ingår i en koncern som arbetar med världsledande teknik och för rätt person finns mycket goda möjligheter att få arbeta med spännande projekt, intressanta produkter i en dynamisk miljö med högt i tak och trevliga kollegor. Vill du vara med och göra skillnad kan detta vara rätt utmaning för dig.


Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
I din roll som avtalsansvarig inom kundservice får du möjlighet att arbeta med våra avtalskunder såsom Elgiganten, Clas Ohlson, KappAhl, H&M, IKEA, Nilsson Group, Elektroskandia m.fl. Du kommer framför allt att arbeta med/att:




  • strukturera upp offert och avtalsprocessen

  • stödja säljavdelningen med service- och supportavtal & offerter

  • administration i samband med avtals och offert hantering

  • supporta avdelningen i den dagliga verksamheten med reservdelshantering

  • delta och leda förbättringsarbeten


Tjänsten är på heltid med placering i Åstorp. Du rapporterar till vår Back Office Manager och arbetar i mycket nära samarbete med både kollegor inom sälj och kundservice. Tjänsten är förknippad med en del planerade resor (1-3 övernattningar per månad) varför körkort och en privat situation som medger visst resande är ett krav.


Kvalifikationer och personlighet
Du har minst gymnasiekompetens vilken du eventuellt kompletterat med någon adekvat eftergymnasial utbildning (t.ex. KY). Ett par års relevant arbetslivserfarenhet i närtid där du, i ett tekniskt bolag, kanske inom inköp, arbetat med avtal och liknande är ett krav. Du talar och skriver engelska obehindrat och har minst goda kunskaper i svenska. Obehindrade kunskaper i tyska är meriterande liksom mycket goda kunskaper i Excel.
Som person är du service minded, noggrann, strukturerad, självgående och har lätt för att ses vad som ska göras. Du trivs när det är full fart och har förmågan att prioritera mellan parallella projekt. Vidare är du en god kommunikatör som har lätt för att bygga goda relationer både externt och internt samtidigt som du kan vara rak och tydlig samt ställa krav när det behövs.


Vi välkomnar mångfald bland profilerna.


Kontakt och ansökan
I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget ComCube. Är du intresserad och stämmer in på profilen vill vi gärna att du skickar in ett personligt brev och CV på svenska där du beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten. Vi vill också gärna att du specificerar erfarenhet som kan vara extra relevant för den här tjänsten. Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena Heijmink, helena.heijmink@comcube.se, 0705-540 342 eller Helena Fransson 0705-540 504, som hjälper oss i detta uppdrag. Notera att vi arbetar med urvalet löpande. Välkommen med din ansökan redan idag! Du ansöker om tjänsten genom att följa denna länk: https://comcube.mynetworkglobal.com/se/what:job/jobID:142833/
Vi tar endast emot ansökningar via denna länk!


KNAPP AB är en del av den österrikiska koncernen KNAPP AG. I Sverige är vi ca 110 anställda och omsätter ca 200 miljoner kronor. Koncernen har ca 3000 anställda och en omsättning på ca 470 miljoner euro. Vi är en komplett leverantör av olika typer av manuella och automatiserade lagerlösningar och materialhanteringssystem. Det innebär att vi säljer och levererar allt från egenutvecklade programvaror (WMS/WCS-system) till PLC-styrning samt mekanisk utrustning. Ofta levererar vi stora lagerlösningar där vi har ett totalt funktionsansvar gentemot kunden. Vårt huvudsakliga arbetsområde är den skandinaviska marknaden, men våra installationer, produkter och verksamhetsområden globaliseras allt mer. Välkommen att läsa mer om oss på www.knapp.com